CRM

Dlaczego warto korzystać z Aurero?

Aurero CRM to specjalistyczny moduł usprawniający pracę Rejestracji, Menedżerów i całych działów marketingu. Poznaj nowy standard telekomunikacji - dzięki wbudowanej telefonii i integracji z kontami pocztowymi. Zyskaj najwyższą jakość obsługi Pacjenta.
Korzystając z nowoczesnych metod, weryfikuj efekty konkretnych kampanii, optymalizuj ich koszty i maksymalizuj sprzedaż.

Aurero CRM jest dostępny również jako indywidualny moduł już od 99zł miesięcznie.

Wypróbuj za darmo

Co zyskuje przychodnia?

Centrale VOIP z kolejkowaniem rozmów
Odzyskiwanie nie umówionych wizyt
Obsługę zgłoszeń email z wykorzystaniem nowoczesnych algorytmów
Automatyczne rozpoznawanie Pacjenta uruchamiające jego zintegrowany pulpit
Integracje z kampaniami reklamowymi zwiększając ich efektywność i obniżając koszty
Bieżące statystyki zgłoszeń ze wszystkich kanałów komunikacji
Archiwizację i pobieranie nagrań prowadzonych rozmów telefonicznych
Nowoczesny model powiadomień pacjentów o wizytach
Widget na strone internetowa zwiększający ilość zgloszeń od Pacjentów
Wirtualny fax

Przejdź na telefonię nowej generacji

Korzystając z technologii VOIP popraw jakość obsługi pacjentów. Zwiększ liczbę odebranych telefonów, zautomatyzuj oddzwanianie na nieodebrane połączenia i zwiększ przychody swojej placówki.

Skorzystaj z nagrań rozmów, zapowiedzi głosowych i kolejki osób oczekujących i zadbaj o wizerunek.

Wiele kanałów komunikacji

Postaw na wielokanołową komunikację. Wysyłaj smsy, odpowiadaj na maile, dzwoń do pacjentów i odbieraj połączenia – to wszystko zrobisz z poziomu panelu Aurero za pomocą kilku prostych kliknięć.

Skorzystaj z naszego widgetu i umieść go na swojej stronie www. Dzięki temu podniesiesz konwersje swojej strony internetowej i zyskasz dodatkowych pacjentów.

Uruchom infolinię 24/7

Uruchom inteligentną infolinie dla pacjentów, która będzie działać 24/7. Dzięki nowoczesnym algorytmom i rozpoznawaniu mowy w czasie rzeczywistym, Aurero obsłuży pacjentów za Ciebie –  umówi bądź odwoła wizytę i odpowie na pytania dotyczące usług czy wyników badań.

Jeśli pacjent będzie chciał porozmawiać bezpośrednio z rejestracją przychodni, wszystkie połączenia odbierzesz bezpośrednio w przeglądarce, a dzięki automatycznemu rozpoznawaniu rozmówcy przeniesiesz jakość obsługi pacjentów na zupełnie inny poziom.

 

Analizuj i optymalizuj

Oprócz narzędzi dla swojego zespołu do codziennej obsługi klienta otrzymasz także rozbudowane raporty statystyczne.

Dzięki nim sprawdzisz ilość i odbieralność połączeń, skuteczność pracy zespołu, a także zmierzysz efektywność swoich kanałów marketingowych.

Dla kogo Aurero CRM?

Dla rejestracji

Zyskaj nowoczesne centrum dowodzenia, dzięki któremu skoordynujesz połączenia telefoniczne, zgłoszenia mailowe i zapytania ze strony internetowej. Przejdź na najwyższy poziom obsługi Pacjenta.

Dla Menedżerów

Kontroluj prace rejestracji i najważniejsze procesy w przychodni. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz rozbudowanym statystykom wprowadź najwyższe standardy obsługi Pacjenta.

Dla Marketingu

Połącz Aurero z kanałami marketingowymi i wprowadź nową jakość. Analizuj koszty i efekty swoich kampanii, a w rezultacie - maksymalizuj sprzedaż swoich usług.

Jak to działa?

Przejdź na najwyższy poziom obsługi pacjentów:

  • Obsługuj zgłoszenia telefoniczne i email w czasie rzeczywistym
  • Zyskaj dodatkowe połączenia dzięki widgetowi na stronie www
  • Uruchom nowoczesna platformę rejestracji on-line 

Centrala VOIP

Aureo posiada wbudowana centrale telefoniczna, dzięki czemu otrzymujesz dostęp do technologii nowoczesnego Call Center.

Kliknij by dzwonić

Kontaktuj się z wybranymi pacjentami juz za pomocą jednego kliknięcia. Aurero automatycznie rozpoznaje rozmówce i prezentuje jego zintegrowany pulpit.

Nagrywanie rozmów

Dzięki nagrywaniu i archiwizacji rozmów utrzymasz wysokie standardy pracy Rejestracji i sprawnie będziesz je rozwijać.

Weryfikacja efektów kampanii

Sprawdzaj na bieżąco efekty swoich kampanii i postaw na najlepsze z nich.

Zmniejsz koszty

Weryfikuj, które kampanie (np. AdWords) się sprawdzają i zmniejsz koszt dotarcia do Pacjenta, nawet o 50%.

Zmniejsz liczbę nieodebranych połączeń

Aurero będzie kolejkować rozmowy i odzyskiwać Pacjentów, którzy się nie dodzwonili lub rozłączyli.

Mniej nieobecnych pacjentów

Dzięki nowoczesnym modelom powiadomień zmniejsz odsetek nieobecnych Pacjentów nawet o 30%, efekty widać od razu.

Cena

Zyskuj ale i oszczędzaj. Aurero CRM jest dostępne juz od 99zł za całą usługę oraz konkurencyjnych cenach za minutę.

Elektroniczna rejestracja na wizyty przyniosła mi same korzyści. Nie muszę oczekiwać na słuchawce, mam wgląd we wszystkie swoje badania, a przed każdą wizytą dostaję przypomnienie SMS.

Paulina Morawska

Paulina Morawska Pacjentka

Odkąd wdrożyliśmy nowy system do przychodni, wydajność pracy rejestracji i lekarzy znacznie wzrosła. Niezwykle praktyczne raporty i statystyki wykazują stały wzrost.

dr. Marcin Ogórek

dr. Marcin Ogórek Właściciel przychodni

Elektroniczne recepty, gotowe szablony wizyt, bieżący status eWUŚ - to i wiele innych czynników sprawia, że codzienna praca w gabinecie stała się prawie zautomatyzowana.

dr Jarosław Szczepański

dr Jarosław Szczepański Lekarz ginekolog

Masz pytania?

Zostaw swój numer telefonu! Nasi eksperci skontaktują się w trybie 24/7

Aby przejść do wersji demonstracyjnej dla lekarza, skorzystaj z poniższych danych.

Adres: http://demo.aurero.pl

Login: lekarz@lekarz.center

Hasło: Lekarz123

Przejdź do demo

Aby przejść do wersji demonstracyjnej, skorzystaj z poniższych danych.

Adres: http://demo.aurero.pl

Login: koordynator@lekarz.center

Hasło: Koordynator123

Przejdź do demo