CRM

Dlaczego warto korzystać z Aurero?

Aurero CRM to specjalistyczny moduł usprawniający pracę Rejestracji, Menedżerów i całych działów marketingu. Poznaj nowy standard telekomunikacji - dzięki wbudowanej telefonii i integracji z kontami pocztowymi. Zyskaj najwyższą jakość obsługi Pacjenta.
Korzystając z nowoczesnych metod, weryfikuj efekty konkretnych kampanii, optymalizuj ich koszty i maksymalizuj sprzedaż.

Aurero CRM jest dostępny również jako indywidualny moduł już od 99zł miesięcznie.

Wypróbuj za darmo

Co zyskuje przychodnia?

Centrale VOIP z kolejkowaniem rozmów
Odzyskiwanie nie umówionych wizyt
Obsługę zgłoszeń email z wykorzystaniem nowoczesnych algorytmów
Automatyczne rozpoznawanie Pacjenta uruchamiające jego zintegrowany pulpit
Integracje z kampaniami reklamowymi zwiększając ich efektywność i obniżając koszty
Bieżące statystyki zgłoszeń ze wszystkich kanałów komunikacji
Archiwizację i pobieranie nagrań prowadzonych rozmów telefonicznych
Nowoczesny model powiadomień pacjentów o wizytach
Widget na strone internetowa zwiększający ilość zgloszeń od Pacjentów
Wirtualny fax

Przejdź na telefonię nowej generacji

Korzystając z technologii VOIP popraw jakość obsługi pacjentów. Zwiększ liczbę odebranych telefonów, zautomatyzuj oddzwanianie na nieodebrane połączenia i zwiększ przychody swojej placówki.

Skorzystaj z nagrań rozmów, zapowiedzi głosowych i kolejki osób oczekujących i zadbaj o wizerunek.

Wiele kanałów komunikacji

Postaw na wielokanołową komunikację. Wysyłaj smsy, odpowiadaj na maile, dzwoń do pacjentów i odbieraj połączenia – to wszystko zrobisz z poziomu panelu Aurero za pomocą kilku prostych kliknięć.

Skorzystaj z naszego widgetu i umieść go na swojej stronie www. Dzięki temu podniesiesz konwersje swojej strony internetowej i zyskasz dodatkowych pacjentów.

Uruchom infolinię 24/7

Uruchom inteligentną infolinie dla pacjentów, która będzie działać 24/7. Dzięki nowoczesnym algorytmom i rozpoznawaniu mowy w czasie rzeczywistym, Aurero obsłuży pacjentów za Ciebie –  umówi bądź odwoła wizytę i odpowie na pytania dotyczące usług czy wyników badań.

Jeśli pacjent będzie chciał porozmawiać bezpośrednio z rejestracją przychodni, wszystkie połączenia odbierzesz bezpośrednio w przeglądarce, a dzięki automatycznemu rozpoznawaniu rozmówcy przeniesiesz jakość obsługi pacjentów na zupełnie inny poziom.

 

Analizuj i optymalizuj

Oprócz narzędzi dla swojego zespołu do codziennej obsługi klienta otrzymasz także rozbudowane raporty statystyczne.

Dzięki nim sprawdzisz ilość i odbieralność połączeń, skuteczność pracy zespołu, a także zmierzysz efektywność swoich kanałów marketingowych.

Dla kogo Aurero CRM?

Dla rejestracji

Zyskaj nowoczesne centrum dowodzenia, dzięki któremu skoordynujesz połączenia telefoniczne, zgłoszenia mailowe i zapytania ze strony internetowej. Przejdź na najwyższy poziom obsługi Pacjenta.

Dla Menedżerów

Kontroluj prace rejestracji i najważniejsze procesy w przychodni. Dzięki możliwości odsłuchiwania rozmów oraz rozbudowanym statystykom wprowadź najwyższe standardy obsługi Pacjenta.

Dla Marketingu

Połącz Aurero z kanałami marketingowymi i wprowadź nową jakość. Analizuj koszty i efekty swoich kampanii, a w rezultacie - maksymalizuj sprzedaż swoich usług.

Jak to działa?

Przejdź na najwyższy poziom obsługi pacjentów:

  • Obsługuj zgłoszenia telefoniczne i email w czasie rzeczywistym
  • Zyskaj dodatkowe połączenia dzięki widgetowi na stronie www
  • Uruchom nowoczesna platformę rejestracji on-line 

Centrala VOIP

Aureo posiada wbudowana centrale telefoniczna, dzięki czemu otrzymujesz dostęp do technologii nowoczesnego Call Center.

Kliknij by dzwonić

Kontaktuj się z wybranymi pacjentami juz za pomocą jednego kliknięcia. Aurero automatycznie rozpoznaje rozmówce i prezentuje jego zintegrowany pulpit.

Nagrywanie rozmów

Dzięki nagrywaniu i archiwizacji rozmów utrzymasz wysokie standardy pracy Rejestracji i sprawnie będziesz je rozwijać.

Weryfikacja efektów kampanii

Sprawdzaj na bieżąco efekty swoich kampanii i postaw na najlepsze z nich.

Zmniejsz koszty

Weryfikuj, które kampanie (np. AdWords) się sprawdzają i zmniejsz koszt dotarcia do Pacjenta, nawet o 50%.

Zmniejsz liczbę nieodebranych połączeń

Aurero będzie kolejkować rozmowy i odzyskiwać Pacjentów, którzy się nie dodzwonili lub rozłączyli.

Mniej nieobecnych pacjentów

Dzięki nowoczesnym modelom powiadomień zmniejsz odsetek nieobecnych Pacjentów nawet o 30%, efekty widać od razu.

Cena

Zyskuj ale i oszczędzaj. Aurero CRM jest dostępne juz od 99zł za całą usługę oraz konkurencyjnych cenach za minutę.

Opinie o Aurero

Elektroniczna rejestracja na wizyty przyniosła mi same korzyści. Nie muszę oczekiwać na słuchawce, mam wgląd we wszystkie swoje badania, a przed każdą wizytą dostaję przypomnienie SMS.

Paulina Morawska

Paulina Morawska Pacjentka

Odkąd wdrożyliśmy nowy system do przychodni, wydajność pracy rejestracji i lekarzy znacznie wzrosła. Niezwykle praktyczne raporty i statystyki wykazują stały wzrost.

dr. Marcin Ogórek

dr. Marcin Ogórek Właściciel przychodni

Elektroniczne recepty, gotowe szablony wizyt, bieżący status eWUŚ - to i wiele innych czynników sprawia, że codzienna praca w gabinecie stała się prawie zautomatyzowana.

dr Jarosław Szczepański

dr Jarosław Szczepański Lekarz ginekolog

Masz pytania?

Zostaw swój numer telefonu! Nasi eksperci skontaktują się w trybie 24/7

Aby przejść do wersji demonstracyjnej dla lekarza, skorzystaj z poniższych danych.

Adres: http://demo.aurero.pl

Login: lekarz@lekarz.center

Hasło: Lekarz123

Przejdź do demo

Aby przejść do wersji demonstracyjnej, skorzystaj z poniższych danych.

Adres: http://demo.aurero.pl

Login: koordynator@lekarz.center

Hasło: Koordynator123

Przejdź do demo