Nowoczesna obsługa pacjentów w placówce medycznej

Aurero to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań na polskim rynku medycznym. Rejestruje wszystkie zgłoszenia od Pacjentów w jednym miejscu i umożliwia reagowanie w czasie rzeczywistym, ułatwia managerom codzienną pracę, a także wpływa na wzrost efektywności działu marketingu czy obsługi pacjentów.

Stale rosnąca konkurencja w sektorze usług medycznych wymusza na jednostkach medycznych konieczność nieustannego podnoszenia standardów obsługi Pacjentów oraz tworzenia udogodnień, dzięki którym będą w stanie wyróżnić się na tle pozostałej konkurencji, zachęcając Pacjentów do skorzystania z ich usług.

Aurero to wirtualne centrum dowodzenia, które działa w chmurze, a uruchomienie trwa 15 minut. Bez instalowania, bez informatyków, bez problemów.

Jakie są główne korzyści z korzystania Aurero dla rejestracji medycznej?

Zwiększenie liczby odbieranych połączeń

Problem odbierania licznych połączeń telefonicznych od pacjentów dotyczy większości przychodni. Jak zoptymalizować pracę rejestracji zwiększając liczbę pacjentów komercyjnych bez konieczności zwiększania ilości personelu? Z pomocą przychodni Aurero.
Aurero zbiorczo pokazuje wszystkie zgłoszenia od pacjentów (nie tylko telefoniczne, ale także i te ze strony internetowej czy wiadomości e-mailowe) wraz z ich statusami. Dzięki temu na bieżąco wiesz, którzy Pacjenci zostali już obsłużeni, a z którymi należy się jeszcze skontaktować.
Nieodebrany telefon? Próba kontaktu po za godzinami pracy przychodni? Aurero poinformuje Pacjenta, że się z nim skontaktujesz, a Tobie pokaże kto i kiedy próbował się dodzwonić.

Lubisz pozytywnie zaskakiwać swoich Pacjentów? Aurero rozpozna dzwoniącego, dzięki czemu przywitasz ich z imienia, co zwiększy ich lojalność jako Pacjentów Twojej przychodni.

Zaplanuj kontakt z wybranymi pacjentami

Planowane kontakty

Lekarz zaleca kontrolę po kilku miesiącach – jest to częsta sytuacja. Co jeśli Pacjent o niej zapomni?
Pacjent pyta o wolny termin wizyty u lekarza, który jest odległy i prosi o kontakt, jeśli będzie możliwość wcześniejszej wizyty – jak tego dopilnować?
Powtórne badania okresowe (np. badania krwi, czy cytologia) – jak pomóc Pacjentom o tym pamiętać?

Karteczka dla pacjenta nie jest trwałym rozwiązaniem, Pacjenci często zapominają o konieczności powtórnych wizyt lub badań, a wertowanie kartek zeszytu nie należy do optymalnych rozwiązań.
Dlaczego ma to kosztować czas pracy zespołu i powodować straty finansowe przychodni?
Dzięki Aurero będziesz mógł w prosty sposób planować kontakty z konkretnymi pacjentami i oznaczać ich wykonanie. Rejestracja medyczna odczuje harmonię pracy i dodatkowy czas, a przychodnia zyska dodatkowych Pacjentów komercyjnych.

Rejestracja wizyt online

W związku z ciągłym wzrostem konkurencji wśród gabinetów i przychodni należy nieustannie podnosić jakość obsługi Pacjentów. Jest na to wiele sposobów. Jednym z nich jest udostępnienie Pacjentom aplikacji do umawiania wizyt on-line. Odciąży to linię telefoniczną, a Pacjenci zyskają możliwość umawiania się na wizyty o każdej porze dnia i nocy z przysłowiowej kanapy.

Wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu

Zgłoszenia w 1 miejscu

Praca nowoczesnej przychodni powinna być optymalna. Na rynku występują programy do prowadzenia dokumentacji (HIS), zarządzania relacjami z klientami (CRM), odbierania połączeń telefonicznych (VOIP), skrzynek pocztowych, rejestracji on-line, rozliczeń finansowych czy zarządzania stanem magazynowym.

Zacznij komfortową i optymalną pracę korzystając z 1 wszechstronnego rozwiązania, gdzie dzięki jednemu adresowi w przeglądarce i  loginowi zapanujesz nad pracą całej przychodni. Wypróbuj Aurero i poczuj różnicę.

Intuicyjny kalendarz

Czas obsługi Pacjenta jest ważnym aspektem standardów obsługi. Można korzystać z prostego kalendarza do wizyt, można korzystać z kalendarza Google, można nawet korzystać z zeszytu do obsługi pacjentów i uważać, że więcej nie potrzeba do codziennej pracy. Ale dlaczego wybierać Fiata skoro w naszym zasięgu jest nowy Mercedes?

Dzięki kalendarzowi Aurero zoptymalizujesz czas obsługi Pacjentów poprzez zmniejszenie liczby wymaganych kliknięć, poprzez inteligentne podpowiedzi skrócisz czas szukania niezbędnych informacji, a dzięki integracji z urządzeniami zewnętrznymi (jak np. drukarka fiskalna) oszczędzisz cenny czas zespołu.

Rozliczenia finansowe

Czy płatność za warzywa na ryneczku różni się od płatności w przychodni? Ktoś może stwierdzić, że to ”po prostu wpłata”. My jednak uważamy, że warto oznaczyć za co i u kogo (którego lekarza) nastąpiła dana wpłata, a następnie mieć możliwość zbiorczej analizy danych finansowych niezbędnych do planowania rozwoju gabinetu (które usługi) czy przychodni (którzy lekarze i które usługi).

Rejestracja medyczna może dostrzec odczuwalną różnicę także w prostych czynnościach jak rozliczenia. Zamiast ręcznego nabijania kwoty na kasę, wystarczy kliknąć w Aurero oznaczając dodanie wpłaty, a zintegrowana drukarka fiskalna sama wydrukuje rachunek. Chcesz wprowadzić światowej klasy rozwiązania do swojej przychodni? Fakturę dla Pacjentów (także na firmę) dodasz za pomocą jednego kliknięcia, a po wizycie zostanie ona wysłana na skrzynkę pocztową Pacjenta niczym amerykański Uber.

Automatyczne powiadomienia głosowe i SMS

Nieobecności Pacjentów to koszmar lekarzy i managerów przychodni. Pacjenci zapisują się i nie przychodzą – może zapominają, a może nie mogą się dodzwonić żeby odwołać wizytę? Z pomocą i tym razem przychodni Aurero – dzięki automatycznym powiadomieniom SMS, Pacjenci otrzymają przypomnienie o nadchodzącej wizycie, a w celu ominięcia problemu nieodwołanych wizyt, Aurero automatycznie zadzwoni do Pacjentów przypominając im głosowo o wizycie wraz z możliwością głosowego lub numerycznego (klikając odpowiednie cyfry na klawiaturze telefonu) potwierdzenia lub odwołania rezerwacji.

Jeśli chcesz wypróbować najnowsze rozwiązania technologiczne i zniwelować problem nieobecnych Pacjentów – wypróbuj Aurero już dziś.

Wtyczka na stronę internetową

Wtyczka na stronę www

Pacjenci wchodzą na stronę i szukają informacji oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z przychodniami – to fakt. Część z nich chce porozmawiać od razu, część jednak wolałaby, aby zadzwonić do nich o określonej porze.
Z pomocą przychodzi wtyczka Aurero na Twoją stronę internetową. Wystarczy umieścić krótki kod, a Twoja strona umożliwi Pacjentom zamawianie połączeń telefonicznych za pomocą jednego kliknięcia. Statystyki nie kłamią – możesz dzięki temu zyskać nawet do 75% więcej zgłoszeń ze swojej strony internetowej.

Wbudowany czat

Czy w Twojej przychodni pracuje kilku pracowników? Jeśli tak, to zapewne wiesz, jak ważna jest komunikacja w każdej firmie. Zamiast chodzenia (np. z rejestracji do lekarzy) czy dzwonienia lub pisania na Facebook’u, Whatsappie, czy innych aplikacjach (np. między pracownikami rejestracji lub z managerem), zespół Twojej przychodni zyska nowe narzędzia do zoptymalizowania codziennej pracy. Wbudowany czat Aurero umożliwia kontakt między pracownikami lub całymi działami (np. lekarz do zespołu rejestracji medycznej) sprawiając, że komunikacja w Twojej przychodni zyska zupełnie nową jakość pomagając Ci w rozwijaniu działalności.

Elektroniczne zgody pacjentów

Dokumentacja papierowa zarówno w przychodniach jak i gabinetach rośnie każdego dnia. Sama Elektroniczna Dokumentacja Medyczna nie rozwiązuje w pełni tego problemu. Spoglądając na szafy pełne papieru można się zastanowić ile to wszystko kosztowało, jak ciężko odnaleźć w nich wybrane dokumenty, a nawet ile drzew zostało poświęconych na wytworzenie naszych archiwów.
Wcale nie musi to tak wyglądać. Dzięki Aurero Pacjenci mogą podpisywać wszystkie zgody (RODO, udostępnianie dokumentacji czy informowanie, zgody zabiegowe i oświadczenia NFZ) w formie elektronicznej. Wystarczy tablet lub telefon, a archiwa przestaną nieustannie zwiększać swoją objętość.

Jak powinna wyglądać nowoczesna rejestracja medyczna?

Najważniejsza jest świadomość konieczności zmian, by utrzymywać standardy obsługi Pacjentów na najwyższym poziomie.
Pod uwagę należy wziąć wiele aspektów pracy rejestracji medycznej, lekarzy, managerów i obowiązujących procedur działań.

Chcesz sprawić by w Twoją przychodnię wraz z całym zespołem tchnąć nowe życie?
Uruchom Aurero i zobacz jak dużo możesz zyskać.

Masz pytania?

Zostaw swój numer telefonu! Nasi eksperci skontaktują się w trybie 24/7