Menu
System Aurero to wielozadaniowa platforma dla przychodni, którą łatwo zintegrujesz ze wszystkimi narzędziami, z jakich korzysta Twoja placówka. Aurero zbiera dane z kilku narzędzi, czyniąc pracę personelu z systemem bardziej uporządkowaną i mniej czasochłonną.
Oszczędzamy Twój czas - już nie musisz przepisywać danych między programami
Cały Twój personel przychodni pracuje efektywnie w jednym systemie.
Eliminujemy rozproszenie danych. Już nie zagubisz cennych informacji.
Otwieramy Twoją placówkę na szybki i wielowymiarowy rozwój.
Każdy kanał rejestracji to dodatkowa możliwość wypełnienia grafików lekarzy w Twojej przychodni. Udostępniając pacjentom rejestrację przez znane platformy, zwiększasz szanse na wypełnienie wolnych terminów wizytami.
Pacjenci dowiadują się o Twojej przychodni i świadczonych usługach medycznych z różnych miejsc. Zadbaj o obecność na zewnętrznych platformach, a umówione wizyty obsłuż przy pomocy Aurero.
Kto powiedział, że rejestracja pacjentów na wizyty może odbywać się wyłącznie w godzinach pracy placówki? Kiedyś tak było. Dziś pacjenci rejestrują się online. Nawet, gdy Twój personel odpoczywa.
PayU to najbardziej znany w Polsce system do obsługi płatności internetowych. Jest to jednocześnie najszybszy i najwygodniejszy sposób rozliczania wizyt pacjentów w placówkach medycznych.
Integracja PayU z systemem Aurero otwiera placówki medyczne na nową formę rejestracji wizyt lekarskich i innych usług medycznych – online.
– podczas rezerwacji wizyty online na Portalu Pacjenta
– po wizycie, pacjent może uzyskać link do płatności w formie SMS lub maila.
Twoi pacjenci sprawnie umówią wizyty w Twojej przychodni online, na Portalu Pacjenta w identyfikacji wizualnej Twojej placówki.
Rejestracja nie musi wszystkich wizyt w terminarzu uzupełniać ręcznie. Nasze integracje umożliwiają pełną kontrolę nad grafikami lekarzy, bez względu na źródło umawianych wizyt.
Otwórz swoją placówkę na nowe możliwości świadczonych usług: telekonsultacje za pomocą trzech kanałów komunikacji: na czacie, przez telefon lub za pomocą wideorozmowy.
Rozwiązanie to znacznie ułatwia pracę rejestracji medycznej.
Centrala telefoniczna pozwala na natychmiastowe rozpoznanie pacjenta dzwoniącego do placówki. Wszystkie niezbędne do optymalnej obsługi dzwoniącego pacjenta informacje są pobierane z bazy.
Personel rejestracji jest w stanie znacznie skrócić czas rozmowy, a obsługa pacjenta zyskuje na jakości.
Aktywna komunikacja z pacjentami za pomocą SMS znacznie ułatwia pracę rejestracji, zmniejsza liczbę nieodwołanych przez pacjentów wizyt lub tych odwołanych, ale na ostatnią chwilę.
Naszym celem jest redukcja kosztów, jakie ponoszą placówki medyczne z powodu nieodwołanych wizyt. Znamy statystyki – nawet 30-40% pacjentów w państwowych placówkach oraz 10-17% pacjentów w placówkach prywatnych nie stawia się na umówioną wizytę.
Przeczyta je 97% odbiorców, a nawet 50% na niego odpowie- większość odpowiedzi trafi do systemu w mniej niż minutę po wysyłce przypomnienia o wizycie.
Jest to możliwe dzięki wygodnym widgetom dedykowanym umówieniu wizyty do konkretnego specjalisty, umiejscowionym na stronie internetowej przychodni.
Możesz więc udostępnić niezależnie terminy na wizyty stacjonarne, ale również wizyty realizowane on-line: poprzez chat, telefon i videorozmowę.
Rozliczanie wizyt pacjentów nie musi być czasochłonne, wymagać wielokrotnego klikania i być skomplikowane.
Dostarczamy integrację z urządzeniami fiskalnymi, dzięki której druk dokumentu fiskalnego – paragonu, czy faktury – to jeden klik.
Zamiast obsługiwać osobno system do obsługi rozliczeń z pacjentem i system do obsługi wizyt – personel rejestracji może korzystać z jedego oprogramowania do kompleksowej obsługi pacjenta. Szybciej i wygodniej.
Rozliczenie wizyty może przebiegać bez potrzeby wielokrotnego klikania i wpisywania kwoty ręcznie na terminalu. Wystarczy jedno kliknięcie, przyłożenie karty do terminala i potwierdzenie płatności przez pacjenta numerem PIN na terminalu płatniczym. Integracja Aurero z urządzeniami obsługującymi płatności oszczędza czas personelu i pacjenta oraz eliminuje ryzyko pomyłek.
Ten sam system jest wykorzystywany przez rejestrację medyczną, lekarzy i managerów. Taki sposób działania znacznie usprawnia komunikację i cała obsługę pacjenta w przychodni, wpływając na pozytywne doświadczenie pacjenta.
Copyright © 2021 Aurero | Oprogramowanie medyczne
Powered by Oprogramowanie dla przychodni Aurero